Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГЕлектроенергетикаКияни примножують борги за електроенергію
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

Кияни примножують борги за електроенергію

У столиці з початку року збільшились борги споживачів перед «Київенерго» за спожиту електроенергію. Так, за І півріччя цього року сума заборгованості зросла більше, ніж на 160 млн грн.

З початку року заборгованість споживачів ПАТ «Київенерго» за спожиту електроенергію зросла  на 162,1 млн грн і станом на початок липня перевищила 874 млн грн. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі ПАТ «Київенерго».

Серед найбільших боржників компанії: КП «АК «Київводоканал», КП «Київпастранс» та КП «Київський метрополітен»,  які цьогоріч збільшили заборгованість на 7,3 млн грн - до 445,9 млн грн.

«Населення столиці в І півріччі 2015 року збільшило заборгованість за електроенергію на 28,6 млн грн. Наразі вона перевищила 157,7 млн грн», - зазначають в компанії.

Крім цього, на 9,7 млн грн. збільшились борги підприємств, які обслуговують житловий фонд столиці і становлять 102,7 млн грн.

Однак, є підприємства, яким вдалося зменшити суму заборгованості за світло. Це зокрема, КП «Київміськсвітло» та КП «Київспецтранс» – скоротили борги на 6,1 млн грн, до 2,2 млн грн.

«Найкращі розрахунки з початку 2015 року продемонстрували учбові заклади, що фінансуються з районних бюджетів Києва та лікувальні заклади, фінансування яких здійснюється з міського бюджету столиці. Протягом 6 місяців їх заборгованість зменшилася відповідно на 81,7% та на 55,1%», - йдеться у повідомлення.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, у січні–травні 2015 року кияни сплатили за житлово-комунальні послуги, включаючи погашення боргів попередніх періодів, 3,2 млрд грн (106,9% нарахованих за цей період сум).

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
18 Липня 2015 p. 21:54
Компания "Київенерго" поштою надсилає рахунки киянам з повідомленням про нібито існуючий борг по оплаті за електроенергію. Цей приписуваний борг, як правило, невеликий, порядка 100-200 гривень. Клієнт, перевіривши усі свої квитанції і впевнившись, що ніякого боргу немає, звичайно намагається потрапити на прийом до районного відділення "Київенерго". Зразу треба зауважити, що години прийому співпадають з годинами робочого часу, тобто сам візит до відділення вже сам по собі є збитковим для клієнта: він втрачає робочий час, а отже, і заробіток за цей час, не кажучи вже оплату проїзду до районного відділення і обратно. Змирившись з тим, що ці витрати йому ніхто не компенсує, клієнт все-таки приїздить до районнного відділення "Київенерго", щоб з"ясувати причину приписуваного боргу. Але виявляється, що потрапити на прийом саме по цьому питанню дуже непросто. Найчастіші причини відмови у прийомі - це якась технічна неполадка або вичерпаний на поточний день ліміт відвідувачів. Таким чином, безрезультатно приїхавши декілька разів до районного відділення "Київенерго", клієнт приходить до думки, що дешевше було б оплатити той неіснуючий борг, ніж згаяти даремно стільки свого часу.